zondag 15 januari 2012

Only 6 more days left..

Héllo Loves!

Nog maar 6 dagen te gaan hier in het kleine België voor ik vertrek naar de sneeuw =D
Het gaat er veel sneller zijn dan ik het ga beseffen, maar dat is niet zo slecht..
Anders begin ik misschien weer te twijfelen over het hele gebeuren..

De voornaamste vragen waar ik nu met te maken krijg, zijn de volgende:
" Ben je al ingepakt ?"
" Wanneer vertrek je ook al weer? "
Of " Hoe zit het met de stress ?"

Wel, ik kan daar heel simpel op antwoorden..
Neen, ik moet nog alles inpakken maar overal liggen er kleren en spullen die ik dan vermoedelijk vrijdag na mijn laatste examen gewoon in de valiezen ga kappen :D
De stress begint zeker en vast te komen, maar dit is momenteel nog altijd eerder positieve stress..
Ik kijk er echt naar uit!
Laat het nu maar komen!


Aan iedereen die ik niet meer kan zien de komende dagen,
alle reacties hier op mijn blog.. een e-mailtje naar julie.biesen@hotmail.com of julie.biesen toevoegen op Skype voor eens een leuk telefoongesprekje zijn welkom!

x

4 opmerkingen:

  1. Julie Van Cauteren15 januari 2012 om 07:23

    Julie,het is duidelijk bijna zover :) Ik ga steenvast u blog volgen en zoiszo dat de papa en Marga mij wel op de hoogte gaan houden !

    Maak er een onvergetelijke ervaring van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey julie'tje
    Het begint idd te korten :)! Wat een avontuur hé. Ni twijfelen gewoon doorgaan, je was zo enthousiast. Dus keep on going !!.

    Onze vragen zouden eerder zijn :
    Gaat da daar ni te koud zijn :) of....
    ga je ons ni teveel missen ;).

    Dat inpakken komt wel goed , dat ga sneller dan je denkt. Het is gezonde stress he :D want voor jou zijn het fijne, spannende vooruitzichten , maar we begrijpen je natuurlijk wel. Jou kennende, je bent vrij zelfstandig, ach ...jij klaart die klusje wel ;) .

    Julie'tje ,wij wensen jou in ieder geval een fijne reis en leuke tijd. Geniet er maar van. We gaan je uiteraard wel erg missen :( dus af en toe mag je zeker van ons een mailtje verwachten.

    Hele hele dikke knuffel van Thalia en Lucy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier in Canada! Gaat wennen worden zonder de droge humor als ik jullie nog eens zou zien!

    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Darlin!

    We'll miss you!

    & het is inderdaad al serieus aan 't korten eh... Maar wees blij! Bruno & ik komen u hoogstwaarschijnlijk wel eens een weekje (of 10 dagen) bezoeken! :) Beetje sight-seeing doen & tegen dan kan jij ons gidsen :p

    x

    <3

    BeantwoordenVerwijderen